CEMO

League Of Legends(LOL) RADS Eror Hatası çözümü

League Of Legends(LOL) RADS Eror Hatası çözümü
19 Temmuz 2015 Pazar
League Of Legends(LOL) RADS Eror Hatası çözümü
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunu komple kapatın.Emin olmak için; ctrl+alt+delete(ctrl+shift+esc) tuşunu kullanarak şunları kapatınız.''LoLClient.exe , LoLLauncher.exe , red_user_karnel.exe'' bu dosyalar da işlemi sonlandır deyiniz. Adım 2 : C: \Nereye kurulu ise\Riot Games\League of Legends\RADS\system\rads_user_kernel dosyasını silin ve ''Launcher'' i tekrardan açın ve yeniden yüklesin. Adım 3 : C: \Nereye kurulu ise\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client bu dosyayı silin.
Çözüm 2 :
Adım 1 :
C:\Windows\System32\drivers\etc sağ tıklarak düzenle diyoruz ve oraya şunu ekliyoruz.
67.69.196.42 l3cdn.riotgames.com
ve kaydederek kapatıyoruz.


Çözüm 3 :
Adım 1 : .NEt framework güncelleyiniz.
DİP Not : Her birini tek tek deneyiniz hepsi ayrı çözümlerdir.

Kaynak : http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=50990 
Bunu Paylaş :
Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.